Užitečné informace
Registraci na rozdíl od jiných obchodů nevyžadujeme, ale přesto Vám doporučujeme se u nás zaregistrovat.
Registrace Vám zabere jen pár minut a přinese Vám určité výhody.
Každý registrovaný zákazník má u nás slevu 5% na každý nákup bez ohledu na jeho výší.
Nejprve se zaregistrujte a poté vytvořte objednávku.
Registrovaný zákazník může po přihlášení sledovat stav své objednávky.
Registrovaný zákazník dostává informační emaily o novinkách a slevách.
Sleva 5% se nevztahuje na dárkové poukazy, akční nebo výprodejové zboží!
Rybářův krámek - Žamberk
Nádražní 42
564 01 Žamberk
Provozní doba prodejny
Po - Pá: 8:30 - 17:30
So: 8:00 - 11:30
Info, objednávky, e-shop
Tel.: 608 553 866
Info e-mail: info@rybaruvkramek.cz
Možnost nejen hotovostních plateb, ale i kartou.
Akceptujeme obvyklé karty typu Mastercard, Visa, Maestro, JCB, Diners Club!
Je možné zboží vrátit?
Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Balíček nám zašlete zpět na adresu Rybářův Krámek, Nádražní 42, 56401 Žamberk. Podrobné informace a postup vrácení naleznete zde.
Je možné zboží vyměnit za jiný produkt?
Samozřejmě,zboží vám rádi vyměníme za jiné. Zpět k výměně nám ho můžete odeslat do 14 dnů. Nepoškozené zboží vyměníme za jiné, které si vyberete a máme ho aktuálně skladem. Pokud se rozhodnete pro levnější variantu, uveďte, prosím, číslo vašeho účtu, na které vám zašleme přeplatek. V opačném případě se domluvíme na způsobu úhrady nedoplatku. Podrobné informace a postup výměny naleznete zde.
Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?
Nejdřív nás, prosím, kontaktujte. Pokud je to možné, posoudíme Vaši reklamaci pomocí fotek a detailního popisu závady, případně Vás požádáme o zaslání zboží k reklamaci na adresu Rybářův Krámek, Nádražní 42, 56401 Žamberk. Podrobné informace a postup vrácení naleznete zde.
Chci svou objednávku upravit. Jak mám postupovat?
Pro úpravu objednávky nás kontaktujte na našem e-mailu rybaruvkramek@email.cz nebo na telefonním čísle +420 608 553 866.
Po odeslání objednávky mi nepřišlo potvrzení na e-mail
Ihned po dokončení objednávky by vám na e-mail měla přijít kopie objednávky. V opačném případě je možné, že jste špatně vyplnili e-mailovou adresu nebo došlo k nějakému technickému problému. Kontaktujte nás na rybaruvkramek@email.cz,společně objednávku prověříme a můžeme případně opravit váš e-mail tak, abyste již byli o všech změnách informováni.
Kdy by mohl být produkt, který je momentálně nedostupný, k dispozici?
Pokud je u zboží napsáno "momentálně nedostupné", tak není skladem. Doobjednáme ho, jakmile to bude možné. Pokud vás zajímá, kdy přesně by mohlo být naskladněné, tak nás kontaktujte.
Nezdařila se mi platba kartou. Je možné změnit způsob platby?
Pro úpravu způsobu platby nás kontaktujte na našem e-mailu rybaruvkramek@email.cz nebo na nebo na telefonním čísle +420 608 553 866.
V balíčku mi chybí položka. Jak mám postupovat?
Doporučujeme nejdříve důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, kontaktujte nás.